لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

شرکت دهکده جهانی آریان با برند تجاری otolux عرضه کننده انواع لوازم آپشن خودرو می باشد . تامین دی وی دی های چندرسانه ای با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای شرکت ایران خودرو از رزومه موفق این شرکت است و این شرکت علاوه بر تامین دی وی دی کلیه لوازم تزئینات انواع خودرو را نیز عرضه می نماید.

پیوندهای روزانه

بال عقب سوزوکی گرندویتارا - تیونینگ خودرو سوزوکی

اتولوکس دهکده جهانی آریان | پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

یکی از آپشن خودرو اصلی بدنه سوزوکی ویتارا می باشد. بال عقب در خودرو های سری اول سوزوکی ویتارا موجود بود اما در مدلهای بعدی بنا به سلاح دید مدیران خدمت گزار ایرانخودرو این قطعه اصلی بدنه از روی سوزوکی ویتارا حذف شد. شرکت اتولوکس این محصول را برای سوزوکی ویتارا عرضه داشته و کیفیت آن را نیز تضمین  مینماید. بال عقب دقیقا بالای چراغ ترمز سوم روی درب سوزوکی نصب میشود . این محصول باعث مشود در هنگام حرکت آشفتگی هوایی که در اثر خلاء ایجاد شده از حجم فضای خودرو بوجود آمده کمتر روی خودرو اثر گزارد و خودرو تعادل بیشتری روی جاده خواهد داشت. همچنین در بارنگی ها باعث کمتر ریختن باران روی شیشه عقب شده پس باعث افزایش دید راننده گردیده است. همچنین در روزهای آفتابی زمانی که خودرو پشت به آفتاب حرکت مینماید در اثر سایه ای که روی چراغ خطر سوم میاندازد چراغ ترمز بهتر دیده خواهد شد.

 

http://otolux.info/car-tuning/suzuki-options/itemlist/category/44-suzuki-grand-vitara-rear-wing.html

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی