لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

شرکت دهکده جهانی آریان با برند تجاری otolux عرضه کننده انواع لوازم آپشن خودرو می باشد . تامین دی وی دی های چندرسانه ای با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای شرکت ایران خودرو از رزومه موفق این شرکت است و این شرکت علاوه بر تامین دی وی دی کلیه لوازم تزئینات انواع خودرو را نیز عرضه می نماید.

پیوندهای روزانه

لکسوس NX 2015

اتولوکس دهکده جهانی آریان | چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ
مدل NX دارای دو گارد جلوی منحصر به فرد است، نوع استاندارد و نوع اسپرت F. نوع استاندارد 200t و نوع هیبریدی 300h نمای ظاهری شان خشونت کمتری را نشان می دهد و این در حالی است که نوع اسپرت F سبک بزرگتر و قدرتمند تری را به نمایش میگذارد. انواع نوع چراغ جلو LED دار نیز موجود می باشد و با ریزه کاری های زیبایی بیشتری به بازار عرضه شده. 
پشت خودرو به زیبایی جلو آن است. چراغ عقب های LED ساختار 3D زیبایی دارند و لنزهای قرمز رنگ سطوح مختلفی از آن را پوشده اند. مدل های استاندارد دارای چرخ های 17 و یا 18 اینچی هستند که با مشخصه های مختلف زیبایی آن همخوانی دارند. 
آپشن خودرو کروز کنترل چند سرعته رفت و آمد روزانه را بسیار ساده کرده است. سیستم پیشگیری از تصادف، مانیتور نمایش نقطه ی کور، سیستم هشدار عقب، و سیستم انحراف از لاین خودرو را از هر گونه مشکلی دور نگه می دارد و این در حالی است که هشت اربگ استاندارد و استیل های پرقدرت مسافرین را حتی در هنگام تصادف ایمن نگه میدارند.
 سیستم پخش مولتی مدیا با صفحه نمایش TFT امکان مشاهده ی اطلاعات کاستومایز شده را میدهد که شامل G متر و میزان سنج توربو می شود. 
NX همچنین دارای "رادیو کش" است که تا 15 دقیقه موسیقی را ضبط کرده و این درحالی است که صدا در حالت سکوت قرار دارد. همانند DVR های خانگی، رادیو پخش آهنگ را وقتی که مکالمه ی تلفنی به پایان رسید ادامه می دهد. در داخل لکسوس NXبا صندلی راننده ای که براحتی قابل تنظیم است، قدرت کنترل فرمان و دسترسی به کلید های کنسول بسیار ساده است. 
لکسوس 2015 دو آپشن موتوری جداگانه دارد. مدل استاندارد یک توربو شارژ 2.0 لیتری چهار سیلندری است و نوع دیگر آن 2.5 لیتری 4 سیلندری است که بیشتر شبیه انواع هیبریدی تویوتا است.

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی