لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

شرکت دهکده جهانی آریان با برند تجاری otolux عرضه کننده انواع لوازم آپشن خودرو می باشد . تامین دی وی دی های چندرسانه ای با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای شرکت ایران خودرو از رزومه موفق این شرکت است و این شرکت علاوه بر تامین دی وی دی کلیه لوازم تزئینات انواع خودرو را نیز عرضه می نماید.

پیوندهای روزانه

شرکت دهکده جهانی از جمله شرکت های دانش بنیانی می باشد که توانسته طی بیش از یک دهه فعالیت خود در راستای ارائه محصول با کیفیت مثمر ثمر واقع شود .

تک تک اعضای این مجموعه طوری در کنار یکدیگر مدیریت می گردند که این شرکت توانسته است در تمام سال هایی که اقتصاد کشور رو به رکورد بود پله های ترقی و رشد را یکی پس از دیگری طی نماید و آگهی های استخدام دائمی درج شده در روزنامه های کثیرالانتشار و جذب نیروهای جوان و کارآمد بیانگر پویایی و توانگری مجموعه می باشد .

هدف دهکده جهانی جمع آوری پکیج های مختلفی از لوازم جانبی اورجینال خودرو می باشد که مشتری بتواند کالای خود را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت تهیه نماید و از همه مهمتر قادر باشد در صورت خرابی و مواجه با کوچکترین مشکلی به مرجعی پاسخگو مراجعه نماید .

این مجموعه در رسیدن به این هدف عظیم با برندهای معتبر دنیا مانند : CASKA,WINBO,UNCLE,MEGAFORCE,OTOLUX همکاری می نماید .

شرکت ما فعالیت OEM (Original Equipment Manufacturing) خود را با ارائه محصولات مختلف ( سیستم مولتی مدیا ،نقشه GPS ،مانیتور پشت سری ،ماساژور صندلی ،سنسور دنده عقب ،دوربین دنده عقب ) به شرکت ایران خودرو آغاز نمود .

شرکت ما با طیف گسترده ای از مشتریان مواجه می باشد محصولات مختلف و متنوع ،این موقعیت را در اختیار ما قرارداده است که از فروش تکی گرفته تا همکاری با نمایندگی های برندهای مطرح دنیا مثل شرکت ایرتویا ( نمایندگی تویوتا ژاپن ) ،شرکت آرین موتور پویا ( نمایندگی میتسوبیشی ژاپن ) ،شرکت ایران خودرو ،شرکت سایپا ،شرکت جیلران موتور (نمایندگی جیلی چین )،نمایندگی های شرکت کیا ،آسان موتور و جیلی و . . .

شعار ما در تمام مدت خدمت رسانی و ارائه محصول با کیفیت ، قیمت مناسب و پشتیبانی مستمر است و رضایتمندی مشتریان بهترین ملاک تایید گفته هایمان می باشد.

شماره تماس : 02144454627

سایت :  http://otolux.info/