لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

شرکت دهکده جهانی آریان با برند تجاری otolux عرضه کننده انواع لوازم آپشن خودرو می باشد . تامین دی وی دی های چندرسانه ای با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای شرکت ایران خودرو از رزومه موفق این شرکت است و این شرکت علاوه بر تامین دی وی دی کلیه لوازم تزئینات انواع خودرو را نیز عرضه می نماید.

پیوندهای روزانه

۲۰ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

روکش صندلی کولیوس - کاور صندلی کولیوس - آپشن کولیوس

اتولوکس دهکده جهانی آریان | شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۱ ق.ظ

روکش صندلی آپشن خودرو یی است برای پوشش رویی صندلی خودرو که بصورت کاور روی صندلی نصب می گردد. اگر ما روکش صندلی خودرو را زمانی که آسیب دید و یا کثیف شد استفاده کنیم همیشه بامشکلاتی روبرو می شویم که اگر روکش را درزمان سلامت و یا تمیزی صندلی استفاده مینمودیم چنین نبود.اگر صندلی پاره گردد همیشه شکل ظاهری آن به حالت اولیه دیگر نخواهد شد. اگر صندلی کثیف باشد و روکش بیاندازیم همیشه بوی نامطبوع و احساس ناخوشایندی را خواهیم داشت. همچنین روکش صندلی را براحتی میتوان حداقل سالی دوبار باز نمود و آن را شست و شو داد بگونه ای که لباسهایمان را میشوییم اما اگر صندلی هارا با مواد گوناگونی که جدیدا در بازار فراوان یافت میشود بشوریم ،درست است که صندلی ظاهری تمیز به خود میگیرد اما نمی توان مواد شیمیایی را براحتی از روی صندلی ها زدود و هنگامی که سرنشینان بر خودرو سوار میشوند ممکن است دچار حساسیت گردند. پس باکمی تامل میتوان به اهمیت نصب آپشن روکش صندلی یا کاور صندلی در خودرو پی برد.

 

http://otolux.info/car-tuning/renault-options/%D8%A2%D9%BE%D8%B4%D9%86-%DA%A9%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B3-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/item/96-koleos-seat-covers.html

  • اتولوکس دهکده جهانی آریان

لوازم جانبی کولیوس - پارکابی کولیوس

اتولوکس دهکده جهانی آریان | پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ق.ظ

پارکابی رنو کولیوس محصولی بسیار محکم و آپشن خودرو بسیار زیبا و مختص این خودرو است و به عنوان گارد بغل کولیوس و از جمله آپشنهای بسیار مهم برای کولیوس میباشد. نحوه اتصال پارکابی به خودرو بصورت کاملا فابریک بوده و از قبل محل نصب روی خودرو در کارخانه تعبیه شده است. پارکابی باعث سوار و پیاده شدن آسان از خودرو شده و همچنین از قسمتهای لوازم جانبی خودرو و رکاب خودرو از بروز صدمات محافظت می نماید. بازوهای پارکابی بسیار محکم بوده و اختصاصی برای این خودرو طراحی شده است.

 

http://otolux.info/car-tuning/renault-options/%D8%A2%D9%BE%D8%B4%D9%86-%DA%A9%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B3-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/item/97-running-board-koleos.html

 

  • اتولوکس دهکده جهانی آریان

استیل درب کولیوس

اتولوکس دهکده جهانی آریان | چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ

صفحاتی هستند که در اصل زیر درب خودرو و برروی رکاب در جایی که رکاب فلزی و همرنگ بدنه میباشد نصب میگردد . این آپشن خودرو باعث زیبایی خاصی در زمان بازکردن درب خودرو می شود و باعث دوام بیشتر رنگ در نواحی اصطلاحا  پاخور رکاب میگردد.

 

http://otolux.info/car-tuning/renault-options/%D8%A2%D9%BE%D8%B4%D9%86-%DA%A9%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B3-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/item/100-steel-doors-koleos.html

  • اتولوکس دهکده جهانی آریان

آفتابگیر کولیوس - بارانگیر کولیوس - بادگیر پنجره کولیوس

اتولوکس دهکده جهانی آریان | سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ

آپشن خودرو کولیوس , اسپرت خودرو کولیوس , لوازم جانبی خودرو کولیوس  نصب آپشن بادگیر کولیوس , لوازم آپشن کولیوس
آپشن فابریک رنو کولیوس میباشد. برروی لبه های پنجره های خودرو نصب می شود و باعث میشود تا اولا در هنگام بازنمودن پنجره در حین حرکت، باد و کوران ناشی از حرکت خودرو به درون کابین خودرو وارد نگردد که بر همین مبنا به این محصول بادگیر نیز می گویند  و دوما در هنگام بارندگی میتوان کمی پنجره ها را باز نمود( که باعث می شود شیشه پنجره های درون خودرو بخار نگیرد) بدون اینکه باران به داخل خودرو نفوذ کند و بنابر این عملکرد به این محصول بارانگیر نیز میگویند. جنس آفتابگیر از مواد پلیمری خالصی است تا هم دربرابر باد و هم در برابر نور خورشید استحکام داشته باشد و همچنین در شرایط جوی متفاوت براحتی از روی پنجره جدا نخواهد شد.

 

http://otolux.info/car-tuning/renault-options/%D8%A2%D9%BE%D8%B4%D9%86-%DA%A9%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B3-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/item/101-fabric-shade-koleos.html


  • اتولوکس دهکده جهانی آریان

فلاپ جلو کولیوس - محافظ سپر کولیوس

اتولوکس دهکده جهانی آریان | دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

فلاپ ها آپشنهای محافظ سپرهای خودرو  کولیوس میباشند. در خودروهای جدید معمولا برای محافظت از سپرها فقط فلاپ استفاده میگردد زیرا نحوه طراحی اینگونه خودروها بسیار ظریف و حساس است. فلاپ بروی سپر نصب شده که علاوه بر محافظت سپر باعث زیبایی بسیاری  روی خودرو میگردد. بگونه ای که گروهی از عامه مردم تصورشان بر این است که فلاپ تنها برای زیبایی خودرو کاربرد دارد. فلاپ ها سبک , محکم و زیبا هستند و متناسب با نوع خودرو است و شکل و طراحی خاص خود را دارند.


آپشن خودرو , اسپرت خودرو , لوازم جانبی خودرو , تیونینگ خودرو , نصب آپشن , لوازم آپشن گارد , محافظ سپر
محافظ سپر کولیوس

http://otolux.info/car-tuning/renault-options/%D8%A2%D9%BE%D8%B4%D9%86-%DA%A9%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B3-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/item/98-the-front-flap-koleos.html

 

  • اتولوکس دهکده جهانی آریان

روکش صندلی خودرو rav4 - روکش صندلی رافور

اتولوکس دهکده جهانی آریان | يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ

روکش صندلی محصولی است برای پوشش رویی صندلی خودرو. برای استفاده از این محصول دو عقیده موجود است. یک دسته از افراد بر این عقیده اند که تازمانی که روکش خودرو سالم و تمیز است خودم از آن استفاده مینماییم و روکش صندلی نمی اندازم. دسته دیگر طرز فکر دیگری دارند. هریک از این نظرات محترم و صحیح میباشد. اما اگر ما روکش صندلی خودرو را زمانی که آن آسیب دید و یا کثیف شد استفاده کنیم همیشه بامشکلاتی روبرو هستیم که اگر روکش را درزمان سلامت و یا تمیزی صندلی استفاده مینمودیم چنین نبود.اگر صندلی پاره گردد همیشه شکل ظاهری آن به حالت اولیه دیگر نخواهد شد. اگر صندلی کثیف باشد و روکش بیاندازیم همیشه بوی نامطبوع و احساس ناخوشایندی را خواهیم داشت.پس باکمی تامل میتوان به اهمیت نصب روکش صندلی در خودرو پی برد.

 

آپشن خودرو ، اسپرت خودرو، لوازم جانبی خودرو ، تیونینگ خودرو، نصب آپشن، لوازم آپشن، روکش صندلی رافور ، روکش چرم خودرو

 

http://otolux.info/car-tuning/toyota-options/rav4-options/itemlist/category/40-rav4-seat-covers.html

  • اتولوکس دهکده جهانی آریان

بادگیر rav4 - آفتابگیر تویوتا رافور

اتولوکس دهکده جهانی آریان | پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ق.ظ

بادگیرهای پنجره محصولاتی اند که برروی پنجره اتومبیل نصب میگردند.کارایی این محصولات همانطور که از نامشان پیدااست در مهار باد ورودی به خودرو در هنگام حرکت میباشد.همچنین به این محصولات نامهای آفتابگیرپنجره و یا بارانگیر پنجره نیز اطلاق میشود.واین نامها نیز همانطور که از نامشان مشخص میشود باعث ممانعت ورود باران به خودرو و گرفتن نور خورشید که از حواشی پنجره به چشم راننده و سر نشینان برمیخورد میشود.در زیبای خودرو و آراستن آن بسیار موثر است. در یک کلام واحد تمام کاستیهای ابه های پنجره خودرو را بر طرف ساخته و باعث زیبایی خودرو میگردد.

آپشن خودرو ، اسپرت خودرو ، لوازم جانبی خودرو ، تیونینگ خودرو ، نصب آپشن ، لوازم آپشن

http://otolux.info/car-tuning/toyota-options/rav4-options/itemlist/category/39-window-deflector-rav4.html

  • اتولوکس دهکده جهانی آریان

پارکابی رافور - رکاب rav4

اتولوکس دهکده جهانی آریان | چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ق.ظ

رکاب رافور محصولی بسیار زیبا و فابریک تویوتا راوفور میباشد.ضمن زیبایی بخشیدن فراوان  به خودرو, برای سهولت در سوار و پیاده شدن بسیار مفید است. بسیار محکم و در عین حال سبک میباشد و محل نصب آن از قبل در شاسی تویوتا راوفور تعبیه شده است.ظاهر آن توسط شرکت سازنده طراحی شده و بعنوان قطعه اصلی نیز میتوان در نظر گرفت.

آپشن خودرو - اسپرت خودرو - لوازم جانبی - نصب آپشن - رکاب - تیونینگ خودرو


http://otolux.info/car-tuning/toyota-options/rav4-options/itemlist/category/37-rav4-running-board.html

  • اتولوکس دهکده جهانی آریان

فلاپ جلو و عقب تویوتا rav4 - لوازم رافور

اتولوکس دهکده جهانی آریان | دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۸ ب.ظ

محصولاتی هستند که بر روی سپرهای جلو و عقب نصب میگردند. این محصولات علاوه بر تزئین خودرو باعث استحکام و مقاومت بیشتر سپرها میگردند. در اصل میتوان آنها را محافظین سپرهای تویوتارافور نامید.فلاپ جلو برای خودروهایی که دیلایت(چراغ روز)ندارند نیز دیلایت فابریک دارد.برای آرامش خیال و راحت رانندگی نمودن در ابر شهرهای امروزی استفاده از این وسایل مخصوصا خودروهای جدید که لوازم یدکیشان هنوز وارد بازار نشده بسیار مفید مباشند.

محافظ سپر - آپشن خودرو - تیونینگ خودرو - نصب آپشن تویوتا راوفور - نصب آپشن تویوتا rav4

 

http://otolux.info/car-tuning/toyota-options/rav4-options/itemlist/category/38-front-and-rear-flop-rav4.html

  • اتولوکس دهکده جهانی آریان

گارد و محافظ سپر عقب پرادو prado

اتولوکس دهکده جهانی آریان | يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ب.ظ

گارد عقب، آپشنی است که علاوه بر زیبایی به خودرو باعث استحکام و دوام بیشتر سپر عقب شده و در اصل محافظ سپرعقب میتواند نام بگیرد. پرادو خودرو بسیار شیک و در اصطلاح عموم پر قدرت است، اما همین خودرو پرقدرت، بدنه بسیار زیبا و حساسی دارد که مدل های جدید پرادو را از مدلهای قدیمی متمایز می نماید. اما حساسیت و نوع رنگ باکیفیت این خودرو باعث می شود که اگر به خودرو ضرباتی وارد آید شدیدا آسیب ببیند. مخصوصا در ناحیه سپر عقب که هر چقدر راننده حواسش راجمع نماید در تصادف های از پشت ، به خودرو آسیب زیادی وارد خواهد شد. پس نصب نمودن گارد عقب برای پرادو و حتی خودروهای دیگر بسیار مهم است. گارد پرادو یا محافظ سپر پرادو فابریک و بسیار محکم و سبک بوده و روی بدنه خودرو از قبل محل نصب آن تعبیه شده بوده است. براکتهای آن فابریک است و نه جوشکاری و نه سوراخ کاری روی خودرو انجام می پذیرد.

یکی از لوازم آپشن و لوازم تیونینگ خودرو بسیار زیبای خودرو پرادو است.

http://otolux.info/car-tuning/toyota-options/prado-options/item/107-rear-guard-prado.html

  • اتولوکس دهکده جهانی آریان